Selasa, 8 Mac 2011

Sunyi Blog ni....

Assalamaualaikum....
Hi... sekian lama aku menyepi... bosan agaknya orang yang duk tengok blog aku... tak reti update.... sorryla kepada kengkawan semua.. bukan ape.. aku sibuk sikit.... almaklumlah... anak aku dah bertambah... sekarang dah tiga... so nak buka blog pun tak sempat... namun.... apa yang ingin ku katakan di sini... dunia penternakan arnab ku masih wujud lagi.... masih ada lagi.... aku masih berkongsi dengan sahabat setia aku En Burhanuddin (Desa Vista Rabittry) hobi yang menyeronokkan ni, dan ada 2 ekor anak arnab dia (anak Alexender) berada bawah jagaan saya... dah besar sekarang... hehehe... tahniah juga di ucapkan untuk en budin sebab telah jauh maju pergi meninggalkan saya di belakang dalam dunia penternakan arnab ini, teruskan usaha anda...... seronok tengok kawan-kawan maju ke hadapan... cume aku kena tatih perlahan-lahan dek kerana banyak tanggungjawab dan urusan yang lebih utama....

Okla.... kepada pecinta arnab.... nantikan..... saya akan mula kembali menternak arnab jenis pedaging... InsyaAllah... 2-3 minggu atau bulan depan arnab-arnab pedaging tu akan ada.... doakan saya semoga berjaya.... see ya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan