Rabu, 16 Mac 2011

Jualan Arnab ND......

Assalamualaikum..... salam sejahtera kepada semua... hari ini..... saya nak buka jualan arnab ND secara package....

Package 1 : Harga RM 500 ( Black Otter + Rew )( DAH DI BOOKING OLEH ANGIE LUKUT)

Black Otter ( Buck )

Usia 8 bulan
Rew (Putih) ( doe )

Usia 9 bulan ( sudah beranak 3 kali )

ada kemungkinan sedang bunting










Cepat-cepat tuan-tuan dan puan-puan.... memandangkan tinggal sepasang saja.... maka saya pun dah malas nak tunggu...  harga istimewa menanti untuk sepasang ini..... cepat... jangan terlambat... nanti melepas...

Package 2 : Harga RM 4++ ( Rew + Siamese Sable ) (DAH BOOKING OLEH DORN, CHERAS)

Rew ( Putih ) ( Buck )

Usia 8 bulan

Siamese Sable ( Doe )

Usia 8 bulan ( pernah beranak 2 kali )




Cepat-cepat.... siapa cepat dia dapat.... hubungi saya segera.... 012-3145731... terlupa juga.... harga masih boleh bincang... kalau pandai ayat.... boleh la dapat kureng ye... huhuhu....

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PEMBELI.... INSYAALLAH SAYA AKAN HANTAR DENGAN KADAR SEGERA..... CUME SEDIAKAN JE APA YANG PATUT.... HUHUHU... TERIMA KASIH KERANA MEMBANTU DALAM INDUSTRI INI...

2 ulasan:

  1. aku nak tambah: jangan ayat jampi sudah.. nanti dapat free pulak he he

    BalasPadam
  2. hahaha.....takut nanti taukeh pun tergadai...hahaha....

    BalasPadam