Isnin, 7 Jun 2010

Lama Tak Jumpa.......

Assalamualaikum......

Apa khabar semua....mmmm....lama gak aku tak update blog ni...maklumla...sibuk...kerja....kuliah....masa pun takde.....ni pun curi time ni, orang kat opis g minum....aku nak update aku punya blog......


So....kawan-kawan...nak tengok arnab aku tak....yang aku tak sempat upload lagi......ada juga yang aku nak jual ni.....tapi tengok harga la....kalau harga yang korang tawarkan berkenan dan sama dengan yang aku nak kan...aku boleh jual la.....so cuba-cubala tengok dan nilai kan ye......


Ini lop ear....hehehe...ganti yang dah mati ari tu....mmm.....tembam nama dia.....sangat mantap...cantik.....kalau tengok depan mata...mesti geram..... umur dah 5 1/2 bulan....dah boleh kawin...tapi aku biarkan dulu.....sampai dia betul-betul nak kawin baru aku kawin kan.



Tengok tu dia bergaya.....agak malas la.....tapi bile keluar sangkar...adus...letih mengejar ko....


Oh my lovely gemuk....baka jantan pedaging....Chincilla...badan dia...mak ai...tegap....sekali berlari dalam sangkar bergegar semuanya....hahaha...agak nakal la.....tapi manje...suka di belai.....makan...jangan cerita la...kuat...umur...dah 8 bulan......



Ini..anak-anak chiko and chichi...baru usia 3 minggu....belum cerai susu, bila dah cerai susu....aku nak jual la.....boleh la tunggu...kalau tak jual pun....aku nak bela....tapi rasanya...tengok la macamane......semua ada 7 ekor.....




Baka pedaging juga...chincilla...betina..dah di kawin kan..tak tau la...jadi ke tidak.....



Ini pun sama juga....baka pedaging...betina...pun telah di kawin....tak lau...jadi ke tidak.....kita tunggu je la....


And the last for this time.....si cute anggora.....tapi aku rasa mix dia nia.....tapi tak kisahla...comel....jantan.....dah 4 bulan.....dia nakal..pernah terkeluar dari sangkar...lari dari rumah....mujur tak jauh...duk kat kawasan reban je....

so...cukuplah...takat tu dulu..nak wat kerja la...nanti bos marah...jumpa lagi ek....da....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan