Ahad, 27 Jun 2010

Jualan Arnab....Pembersihan Stok

Assalamualaikum....apa khabar semua...berat hati nak luah kan...tapi terpaksa jua ku luahkan...saya nak jual arnab-arnab saya.....lop kesayangan, anggora yang comel dan juga chincila yang gebu.......semua saya nak jual...sebab perlukan duit dan juga kesihatan saya tak berapa mengizinkan saya....jadi kepada berminat boleh hubungi saya 012-3145731.....harga bagi sepasang lop saya nak jual RM 450......seekor lop RM 250......lop dah boleh kawin......tinggal kawin kan je...anggora saya nak jual RM 50 seekor umur 5 bulan....next month dah boleh kawin kan...ada 3 ekor......2 ekor betina 1 ekor jantan......chincilla ada banyak....semua dah umur 6 bulan keatas.....seekor RM 150......call la ye...gambar nanti saya uploadkan....ok...bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan