Selasa, 11 Mei 2010

Sangkar Arnab

Salam.....berjumpa lagi kita....sorry tak sempat nak update blog ni...sebab terlalu banyak kerja yang perlu di selesaikan...maklumlah...kerja makin hari makin bertambah....arnab pun dah mula bertambah...beli sikit-sikit jadi banyak pula akhirnya..pastu beranak nanti kelam kabut gak nak sediakan sangkar...so hari ni aku nak kongsi sangkar yang aku mampu buat hasil dari lawatan ke ladang Hj Ismail di Ijok....sangat praktik dan mudah...cuma tangan sakit je.....hehehe....pergi ke sana sempat gak la rembat 3 ekor arnab...hahaha....1 ekor Jantan 2 ekor betina...jenis Chincilla....betina dah usia 4 bulan jantan 6 bulan...hahaha..biar sebulan dulu aku kawin kan depa...mudah-mudahan berkembang la arnab daging aku pula....so,aku nak kongsi la gambar sangkar yang aku mampu buat!


Ok....so, ini je yang ade aku ambil gambar...aku dah dapat buat 4 set macam ni, hasil kerje 2 malam berturut-turut...sangkar besar boleh masuk lapan ekor arnab....satu sangkar aku pisahkan jadi 2 sel, so sebiji sangkar ni boleh gunakan untuk 2 ekor arnab, kuat ke tak...sangat kuat..sebab besi yang aku pakai besi yang tebal dan kualiti...yang harga segulung RM250....so sape nak tanya ke macamane nak buat boleh tanya...insyaAllah saya sedia membantu...atau nak order ke hehehe...boleh je....saya sedia mengambil tempahan contact aje saya di 012-3145731,harga boleh runding nanti....ok...sampai sini dulu....jumpa lagi

4 ulasan:

  1. berapa ek sangkar ni klau nak order...

    BalasPadam
  2. sangkar ni...saya jual 1 unit ( 2 sel ) saya jual pada harga RM 150......siap hantar....tapi boleh nego lagi....

    BalasPadam
  3. mahalnya tak boleh ke bagi rm100.20

    BalasPadam